Digitaal invullen aanmeldformulieren (uitleg)
Na de telefonische intake krijgt u aanmeldformulieren toegestuurd die u moet invullen en ondertekenen. Dit kan door middel van printen en scannen, maar u kunt ze ook digitaal invullen. Hieronder de uitleg hoe u dat kunt doen.
- Open de 2 (pdf) bestanden die u heeft ontvangen via de mail in Adobe Acrobat Reader (de behandelovereenkomst en de privacyverklaring).
- Ga links boven naar het tabblad 'Gereedschappen'.
- Kies hier voor invullen en ondertekenen (openen).
- Klik waar iets ingevuld moet worden en er verschijnt een vakje met 'Typ hier uw tekst'. Hier kunt u uw gegevens invullen (door met uw muis op het blauwe kadertje/randje te gaan staan, kunt u het vakje ook verplaatsen).
- Zo kunt u heel het formulier invullen.
- Nu nog de handtekeningen.
- U ziet ook het tabje midden bovenaan met 'zelf ondertekenen'. Klik hierop en kies handtekening toevoegen.
- Nu kunt u kiezen voor 'tekenen'. Teken door middel van de muis uw handtekening en klik op toepassen en zet de handtekening op de juiste plaats.
- Er moeten meerdere handtekeningen gezet worden en dit doe je door weer naar 'zelf ondertekenen' te gaan en op het '-' tekentje te klikken bij de laatst gebruikte handtekening.
- Daarna op het '+' om weer een nieuwe handtekening toe te voegen.
- Als u alles heeft ingevuld klikt u (links boven) op bestand en klikt u op 'opslaan' of 'opslaan als' ( 'opslaan als' kiest u als u er een andere benaming aan wilt geven).
- Zodra de bestanden zijn opgeslagen kunt u ze direct naar ons terug mailen (zie mail adres hieronder).